minne

 
I mina ögon var vårt bröllop helt magiskt från början till slut! Helt perfekt! Men en sak kommer ja minnas med lite blandade känslor. Det är att jag ställde mig upp och sjöng för Jonte. Inför 120 av våra närmsta vänner och familj. Detta fick jag i uppdrag av mitt fantastiska möhippegäng
 
ca en månad innan visste jag vad jag skulle göra:) Tränade på sången överallt där Jonte inte var, t.o.m Mio kunde delar i sången. Så nervös men samtidigt väldigt glad att jag skulle göra det. Att skita i det fanns aldrig:)
 
Sjöng iaf "en sån karl" och nedan ser ni mina underbara dansare. Hahaha, blir så lycklig när ja tänker på det:) Vart så bra och det var SÅ roligt! Sången visste jag innan att jag inte skulle sätta perfekt :P
 
 
 
 
 
 
 
1 Sandra:

skriven

Alltså, SOM jag spottar och svär över att jag missade precis det här! Satt inlåst på toa och ammade just då... :( Finns det på film? :D

2 mamma:

skriven

Du gjorde det så bra inte många som skulle gjort det. Så stolt jag är över dej. Kram

3 Anonym:

skriven

Kvällen var helt underbar, men det här var BÄST! Haha du var så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: