Brudtärna: Anna

 
 
 
 
Namn: Anna Åhlander
Ålder: 25 år
Bosatt: Falun
Relation till brudparet: Lärde känna Carro på högskolan i Falun där vi pluggade ihop. Med tiden blev vi goda vänner och idag är hon den människa som står mig närmast i livet. Fina Jonatan är pojkvännen som "kom på köpet" och glad är jag för det då han också blivit en nära vän till mig. Carro, Jonte och Mio brukar jag kalla för min adoptivfamilj <3
Civilstatus: Upptagen
Intressen: promenader med min fina hund Zorba (#dalazoba på Instagram), träna, umgås med vänner, sjunga mm.
 
"Jag minns när Carro ringde till mig och berättade att Jonte hade friat. Jag bodde då i Strömsund och stod med hundarna vid Vattudalen. Jag blev så glad för Carolines skull att tårarna började rinna och glädjetjuten ekade över vattnet. Sen en tid tillbaka hade jag peppat Jonte att fria till Carro, framförallt genom ett välarbetat handskrivet brev som beskrev all fördelar med ett frieri. Jag är rätt övertygad om att mitt brev inte var avgörande för Jontes frieri, men kanske sådde jag ett litet frö :-) De senaste åren har Carro och Jonte betytt så otroligt mycket för mig. De har funnits där för mig i både glada och sorgsna stunder. Alltid lyft mig när jag varit nere och delat min glädje när livet har haft framgångar. Det viktigaste är nog dock att de är 2 av de få som jag vet att jag alltid får sanningen ifrån. Jag vet var jag har dem och inget betyder mer i en vänskap enligt mig. Att jag sedan har fått bli en del i Mios liv betyder också enormt mycket. Alltid kommer jag att finnas vid deras sida och där kommer jag också att finnas som brudtärna, när de står vid altaret för att bli man och hustru. Jag längtar!"
 
1 Sandra:

skriven

Åh så fint <3 blir helt lipig i halsen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: