Goddag

I 5 år har jag bönat och bett Carro om att få göra ett inlägg i hennes vanliga blogg, såklart utan framgång. Nu när denna blogg finns så tänkte jag, att nu, nu jävlar kommer jag få skriva! men först nu dök chansen upp när Carro frågade om inte jag ville skriva några rader för att Marcus Valfridsson som skulle skriva hade inte gjort det i helgen!!...=) Carro håller på att lagga hamburgare till oss män, när denna fråga kommer:
 
"- Vill du ha en korv på hamburgaren?"
J: -En korv?
C:- Ja, man vet ju aldrig.
J:- Okej, nej tack.
 
 
Annars funkar planeringen precis som det ska. Vi ligger före med nästan allt, så jag känner mig väldigt lugn, Carro är lite mer hispig. Kort,dukningar,inredningar,stolöverdrag,ballonger, ljus ,mat, porslin..............listan skulle kunna göras hur lång som helst. Mitt i all denna planering tyckte jag att en skoter var ett perfekt köp, sagt och gjort. Små problem som dök upp var: finansiering, släp, plats att ställa den på, försäkring och det viktigaste, när ska vi ha tid över att åka något?! Alla problem lösta, utom det sista såklart. nä nu ska jag slipa på mitt nästa inlägg!
 
sov gott / The groom
 
1 Anonym:

skriven

Känner jag dig rätt kommer du att vara lugn ända fram till den dagen du står i kyrkan. kram svärmor..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: