Ett minne för livet!

 
I lördagsmorse vaknar jag upp till Rednex underbara dänga, cotten eye Joe! In i sovrummet kommer fem super snygga tjejer:) med inga linser på tar det ett tag innan jag ser vilka det är, och vilken lycka det var när jag väl såg vilka det var. Min möhippa skulle tydligen ta fart:) Och vilken dag!! Vi hamnade i Västerås där tre andra vänner joynade på olika sätt, helt fantastiskt roliga sätt, haha! Underbara vänner!
 
går inte med ord att beskriva vilken perfekt dag jag fick! Tusen tusen tack världens bästa brudtärnor Anna, Micaela & Mahlin och toastmadam Sanna, underbara svägerska Ida, bästa och fina backekompis Marie, underbara vännerna Lina och Cat!! ❤ Tack också till Jessica och Sandra som tog sig tid att medverka på sitt sätt ❤
 
 
 
33 dagar kvar ❤
 
1 Sandra:

skriven

:D <3 och 33 dagar!? Såå snaaaart!

2 Anonym:

skriven

Fina Carro, det var du värd!

3 Marie:

skriven

<3 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: