BRUDTÄRNA: MAHLIN

 
Med mindre än en månad kvar anser jag att det är på sin plats att även jag presenterar mig :)
Namn: Mahlin Boberg
Bosatt: Eskilstunabo. Är ursprungligen från Borlänge, Falun men flyttade till Eskilstuna för tre år sedan då jag fick jobb, och har sedan dess blivit kvar i Södermanland.
Relation till brudparet: Jag lärde känna Caroline under första terminen på högskolan året var 2005 och hösten var på väg. Under första terminen visste jag bara vem hon var i stort sett. Under den andra terminen började vi båda läsa geografi och ovärderlig vänskap uppstod som bara blivit starkare genom åren. Så småningom lärde jag även känna Jonatan.
Intressen: Långa promenader, yoga, träning, umgänge med vänner och familj. Att skapa, oftast blir detta genom att måla eller sy något.
 
När Carro berättade att Jonte friat blev jag överlycklig för deras skull. Jag minns att jag tänkte, äntligen! Deras kärlek till varandra har jag alltid sett som ärlig, fantastisk och så rätt! Att de nu snart ska bli man och hustru känns helt fantastiskt! För några månader sedan kom ett brev från Carro som visade sig innehålla en förfrågan om att vara hennes brudtärna. Jag blev så rörd och glad av lycka över att fått en sådan fin förfrågan från en person som betyder så mycket i mitt liv! Under de senare åren har vi inte kunnat setts och hörts lika ofta som det var möjligt under studietiden då vi i stort sett sågs varje dag om inte annat hördes. Det har varit en stor omställning! Det som är så fantastiskt med Caroline är att vänskapen finns alltid där även om vi inte hörs av lika ofta. Nu är den stora dagen nära och det känns otroligt spännande. Jag tror dagen kommer bli sagolik, magisk och alldeles underbar!
 
Caroline och Jonatan jag är så glad att ha er i mitt liv ni är en trygg punkt i tillvaron och ni berikar mitt liv. Det är en ära att få vara med på er stora dag! <3
 
                                                                                                                         / Mahlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: